Ansøgning til uddannelsen i mindfulness til lærere i grundskolen

Det er et krav, at de pågældende lærere underviser almindelige ikke-special skoleklasser i almindelige fag på 4.-9. klassetrin. Skolen skal have minimum 100 elever.

Er du ansat i en kommune og ansøger på vegne af flere skoler, skal du udfylde en ansøgning pr. skole.

Du skal være leder på skolen eller fra en kommune for, at vi kan behandle ansøgningen. Lærere kan altså ikke ansøge for sig selv.

OBS! Der er lukket på uddannelsen i Region Midt, Sjælland og Hovedstaden. Lærere i Region Midt kan dog komme på hold i enten Nordjylland (Aalborg) eller Region Syddanmark (Fredericia). Skriv i ansøgningen, hvilket hold I ønsker at følge. Se opstart for de enkelte regioner her.

Ansøgning til uddannelse i mindfulness til skolelærere

Ansøger (leder på skolen eller fra en kommune):

Ansøger om følgende deltagere på uddannelsen:

Dine personoplysninger

Ved at bruge denne formular accepterer du, at Aarhus Universitet opbevarer og behandler de personoplysninger, du giver os, til brug ved forskningsprojektet Stressfri hverdag for Børn og unge. Dine personoplysninger opbevares frem til projektets udløb, december 2021. Herefter slettes data. Læs mere i vores privatlivspolitik.